Інформує Головне управління ДПС в Херсонській області

У грудні зростає мінімальний розмір ЄСВ

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі звертає увагу платників податків, що з 01 грудня цього року розмір мінімальної заробітної плати зросте до 6500 гривень. Це передбачене ст. 8 Закону України «Про державний бюджет України на 2021 рік».

Підвищення розміру мінімальної заробітної плати автоматично збільшує мінімальний розмір єдиного соціального внеску.

Так, з 01 грудня поточного року мінімальний розмір ЄСВ становитиме 1430 гривень (6500 х 22%). Максимальна сума страхового внеску з наступного місяця складе 21450 гривень. Тобто, максимальна величина бази нарахування ЄСВ становитиме 97500 гривень – 15 розмірів мінімальної заробітної плати.

Зросте з 01 грудня також розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановлений ст.7 Закону України «Про державний бюджет України на 2021 рік», який становитиме 2481 гривню, до 30 листопада він складатиме – 2379  гривень.

Зауважимо, що чергове збільшення заробітної плати до 6700 гривень планується з 01 жовтня 2022 року.

Підпишіться на сторінку Державної податкової служби України у Facebook! Тільки тут найактуальніші податкові новини!

  1. Податківці надали громадянам 1715 адміністративних послуг

  1. Від початку року фахівці Великоолександрівської ДПІ надали громадянам 1715 адміністративних послуг. Найбільше – 787 послуг, стосувалися видачі відомостей із Державного реєстру фізичних осіб-платників про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, інші 702 – видачі картки платників податків і внесення до паспортів громадян України інформації про реєстраційний номер облікової картки платника податків із Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.

  2. Крім того, податківці зареєстрували 37 реєстраторів розрахункових операцій та 97 книг обліку розрахункових операцій, 78 розрахункових книжок, надали 10 витягів з реєстру платників податку на додану вартість та внесли 4 відмітки до паспортів громадян України про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.

  3. У податковій інспекції звертають увагу платників, що на період дії «червоного» рівня епідеміологічної небезпеки у Херсонській області вводяться обмежувальні заходи, пов’язані із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARSCoV-2, тому центр обслуговування платників також працює з певними обмеженнями.

Прийом платників здійснюється за попереднім записом (телефоном, електронною поштою) виключно для надання невідкладних послуг з дотриманням усіх санітарних норм та заходів для профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом платників та працівників.

Кореспонденція, в тому числі заяви на отримання послуг, приймаються через скриньки, встановлені в ЦОП, а також у режимі листування в Електронному кабінеті (формат pdf) або поштою.

Якщо ви маєте симптоми ГРВІ (підвищена температура тіла, кашель, утруднене дихання тощо) або нещодавно контактували з хворими на COVID-19, просимо вас залишитися вдома та утриматися від відвідування податкової інспекції.

Спілкуйтесь з податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».

Втратили ліцензію на алкоголь: як отримати дублікат?

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі відповідає на питання платників податків щодо порядку отримання дублікату ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами.

Відповідно до ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 481) у разі втрати або пошкодження ліцензії, зокрема, на оптову або роздрібну торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами орган, який видав ліцензію, на підставі заяви суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) протягом трьох робочих днів видає суб’єкту господарювання дублікат ліцензії. Строк дії дубліката ліцензії не може перевищувати строку дії, зазначеного у втраченій або пошкодженій ліцензії.

За видачу дубліката ліцензії на оптову торгівлю, роздрібну торгівлю справляється плата у розмірі 780 грн, яка зараховується до бюджету згідно з чинним законодавством.

Згідно зі ст. 16 Закону № 481 контроль за сплатою річної плати за ліцензії здійснюється органом виконавчої влади, уповноваженим Кабінетом Міністрів України видавати ліцензії, зокрема, на оптову та роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами. Для здійснення контролю суб’єкт господарювання (у тому числі іноземний суб’єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) подає зазначеному органу копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату.

Детально ознайомитися з цим та іншими роз’ясненнями можна в загальнодоступному інформаційно – довідковому ресурсі в розділі 113.04 за посиланням: https://zir.tax.gov.ua/.

Підпишіться на сторінку Державної податкової служби України у Facebook! Тільки тут найактуальніші податкові новини!

Укладення договору між ЦСО та користувачами про технічне обслуговування та ремонт РРО

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі інформує щодо укладення договору між ЦСО та користувачами про технічне обслуговування та ремонт РРО.

Відповідно до п. 1 розд. II Порядку опломбування реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 (далі – Порядок), введення реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) та зовнішніх модемів в експлуатацію, їх технічне обслуговування та ремонт здійснюються центрами сервісного обслуговування (далі – ЦСО) виключно на підставі договорів про технічне обслуговування та ремонт РРО, укладених із суб’єктами господарювання.

Виконання зазначених робіт іншими особами або ЦСО без укладення із суб’єктами господарювання відповідних договорів забороняється.

Застосування РРО, опломбованого засобами контролю ЦСО, з яким суб’єкт господарювання не уклав договору про технічне обслуговування та ремонт РРО, вважається порушенням встановленого порядку опломбування.

У разі укладення, розірвання, припинення або внесення змін до договору між ЦСО та користувачем про технічне обслуговування та ремонт РРО ЦСО не пізніше дати набрання чинності відповідним правочином повинен надіслати повідомлення про укладання договору про технічне обслуговування та ремонт реєстратора розрахункових операцій за формою № 3-ЦСО (далі – повідомлення за ф. № 3-ЦСО (ідентифікатор J/F1316303)) (додаток 1до Порядку) до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО. Таке повідомлення за ф. № 3-ЦСО надсилається засобами телекомунікацій в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів із зазначенням обов’язкових реквізитів електронних документів.

Детально ознайомитися з цим та іншими роз’ясненнями можна в загальнодоступному інформаційно – довідковому ресурсі у розділі 109.06 за посиланням: https://zir.tax.gov.ua/.

Підпишіться на сторінку Державної податкової служби України у Facebook! Тільки тут найактуальніші податкові новини!

Продаж тютюнових виробів у роздріб: які ціни можна застосовувати?

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі відповідає на питання платників податків щодо встановлення цінового сегменту для продажу тютюнових виробів у роздріб.

Продаж сигарет (з фільтром і без фільтру) та цигарок у роздрібній мережі здійснюється за цінами, не вищими за максимальні роздрібні ціни (далі – МРЦ), збільшені на суму акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

Тобто, до вартості пачки сигарет чи цигарок, не вищої за МРЦ (100%), додається акцизний податок з роздрібної торгівлі підакцизними товарами – 5% вказаної вартості. Вартість пачки сигарет (цигарок), вище якої не дозволена її реалізація, можна отримати помноживши МРЦ (вказану на пачці) на 1,05.

Продаж інших тютюнових виробів у роздрібній мережі здійснюється за цінами, рівень яких визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням податку на додану вартість, акцизного податку (крім акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів), та акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, що становить 5% вказаної вартості.

Детально ознайомитися з цим та іншими роз’ясненнями можна в загальнодоступному інформаційно – довідковому ресурсі у розділі 114.04 за посиланням: https://zir.tax.gov.ua/.

Підпишіться на сторінку Державної податкової служби України у Facebook! Тільки тут найактуальніші податкові новини!

Які активи не підлягають податковій амністії

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі інформує про активи, які не можуть бути об’єктами декларування зі збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування.

Відповідно до п. 5 підрозд. 9 прим. 4 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ) об’єктами декларування не можуть бути:

а) активи фізичної особи, одержані (набуті) декларантом внаслідок вчинення діяння, що містить ознаки кримінального правопорушення, крім кримінальних правопорушень або інших порушень законодавства, пов’язаних із:

ухиленням від сплати податків, зборів (обов’язкових платежів);

ухиленням від сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування;

порушеннями у сфері валютного законодавства;

порушеннями у сфері захисту економічної конкуренції в частині порушення, передбаченого п. 12 ст. 50 Закону України від 11 січня 2001 року № 2210-III «Про захист економічної конкуренції» із змінами та доповненнями;

б) активи фізичної особи, які належать фізичній особі – резиденту, у тому числі самозайнятій особі, а також фізичним особам, які не є резидентами України, але які були резидентами на момент отримання (набуття) об’єктів декларування чи на момент нарахування (отримання) доходів, за рахунок яких були отримані (набуті) об’єкти декларування, і які відповідно до ПКУ є чи були платниками податків (далі – Декларант), стосовно якого розпочато досудове розслідування або судове провадження щодо таких активів за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ст.ст. 212, 212 прим. 1, а так само ст. 366 (щодо документів податкової та/або фінансової звітності, митних декларацій, податкових накладних, первинних документів, іншої звітності з податків, зборів (обов’язкових платежів), ст. 367 (якщо кримінальне правопорушення пов’язане з порушенням вимог податкового, митного, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи) Кримінального кодексу України від 05 квітня 2001 року № 2341-III із змінами та доповненнями (далі – ККУ);

в) активи фізичної особи або юридичної особи, які належать Декларанту, стосовно якого відкрито судове провадження у вчиненні будь-якого із кримінальних правопорушень, передбачених ст.ст. 209, 258 прим. 5 і 306, частинами першою і другою ст. 368 прим. 3, частинами першою і другою ст. 368 прим. 4, ст.ст. 368, 368 прим. 5, 369 і 369 прим. 2 ККУ, та/або які підлягають стягненню як необґрунтовані в порядку, встановленому главою 12 розд. III Цивільного процесуального кодексу України від 18 березня 2004 року № 1618-IV із змінами та доповненнями;

г) кошти в національній та іноземній валютах, які на дату подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації перебувають у готівковій формі;

ґ) активи декларанта, які обліковуються (знаходяться) на рахунках фінансових установ та/або розташовані (зареєстровані) на території країни, визнаної державою-агресором згідно із законом, чи мають джерела походження з такої країни.

Детальніше з процедурою одноразового декларування можна ознайомитись на сайті Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі у банері «Одноразове добровільне декларування».

Підпишіться на сторінку Державної податкової служби України у Facebook! Тільки тут найактуальніші податкові новини!

ФОП – єдинник другої групи та обслуговування банкетів

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Кримта м. Севастополі інформує щодо права ФОП – платника єдиного податку другої групи приймати замовлення на обслуговування замовлень від суб’єктів господарювання, які перебувають на загальній системі оподаткування.

Так, до другої групи платників єдиного податку належать фізичні особи – підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

обсяг доходу не перевищує 834 розміри мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня податкового (звітного) року (п.

п. 2 п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України).

Абзацом третім п. 1.3 Правил роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства, затверджених наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 24.07.2002 № 219 (далі – Правила), визначено, що заклад ресторанного господарства – організаційно-структурна одиниця у сфері ресторанного господарства, яка здійснює виробничо-торговельну діяльність: виробляє і (або) доготовляє, продає і організовує споживання продукції власного виробництва і закупних товарів, може організовувати дозвілля споживачів.

Розрахунки за продукцію й надані послуги в закладах (підприємствах) ресторанного господарства здійснюються за готівку та/або в безготівковій формі (платіжні картки, платіжні чеки тощо) із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій (електронний контрольно-касовий апарат, електронний контрольно-касовий реєстратор, комп’ютерно-касова система тощо) або зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок (п. 3.2 Правил).

Отже, підприємець – платник єдиного податку другої групи, що провадить діяльність у сфері ресторанного господарства, має право приймати замовлення від суб’єктів господарювання (юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців), які перебувають на загальній системі оподаткування, на обслуговування свят, банкетів, інших спеціальних замовлень, оскільки такий підприємець під час обслуговування відповідних замовлень здійснює продаж і організацію споживання продукції власного виробництва і закупних товарів.

Детально ознайомитися з цим та іншими роз’ясненнями можна в загальнодоступному інформаційно – довідковому ресурсі у розділі 107.01 02 за посиланням: https://zir.tax.gov.ua/.

Підпишіться на сторінку Державної податкової служби України у Facebook! Тільки тут найактуальніші податкові новини!

Надання ритуальних послуг: чи застосовувати РРО?

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі відповідає на питання платників податків щодо застосування РРО та/або ПРРО при наданні ритуальних послуг, за умови проведення розрахунків вдома у замовника.

Так, Перелік окремих форм та умов проведення діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, яким дозволено проводити розрахункові операції без застосування реєстраторів розрахункових операцій та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій з використанням розрахункових книжок і книг обліку розрахункових операцій (далі – Перелік) затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2000 року № 1336 «Про забезпечення реалізації статті 10 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Постанова № 1336).

Згідно з п. 21 Переліку суб’єкти господарювання мають право проводити розрахункові операції без застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) та/або програмних РРО з використанням розрахункових книжок і книг обліку розрахункових операцій при наданні ритуальних послуг за умови проведення розрахунків вдома у замовника.

Окрім цього, п. 2 Постанови № 1336 передбачено, що для форм і умов проведення діяльності, визначених, зокрема, п. 21 Переліку, граничний розмір річного обсягу розрахункових операцій не встановлюється.

Детально ознайомитися з цим та іншими роз’ясненнями можна в загальнодоступному інформаційно – довідковому ресурсі у розділі 109.05 за посиланням: https://zir.tax.gov.ua/.

Підпишіться на сторінку Державної податкової служби України у Facebook! Тільки тут найактуальніші податкові новини!

Податківці Херсонщини запрошують на конкурс для реалізації безхазяйного майна

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі запрошує суб’єктів господарювання взяти участь у конкурсі для включення до Єдиного реєстру суб’єктів господарювання, які можуть здійснювати реалізацію безхазяйного майна та майна, що переходить у власність держави на 2022 рік.

Долучитися до конкурсу можуть юридичні особи незалежно від форми власності – платники ПДВ, які згідно зі статутними документами здійснюють реалізацію майна шляхом проведення публічних (прилюдних) торгів (аукціонів) або через роздрібну торговельну мережу.

Претенденти подають такі документи:

заяву про включення до Єдиного реєстру із зазначенням вартості власного капіталу, кількості працівників, наявності офіційної сторінки та/або електронної адреси в мережі Інтернет (контактний телефон, тощо);

копію установчого документа, засвідчену суб’єктом господарювання (якщо суб’єкт господарювання на дату подачі документів перебуває у Єдиному реєстрі по Херсонській області і протягом останнього року зміни до установчого документа не вносились, завірена копія установчого документа не надається);

копії ліцензій на право здійснення окремих видів господарської діяльності (за наявності);

довідку про власні складські приміщення або копію договору оренди складських приміщень у тому регіоні, де подається заява (м. Херсон та/або Херсонська область);

копії документів, які підтверджують можливість проведення біржових торгів та аукціонів (свідоцтво про реєстрацію (акредитацію) члена біржі, власника біржового місця, брокерської контори);

баланс або фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва та звіт про фінансові результати за останній звітний період, що передує даті подачі документів.

Увага! Документи приймаються до 07 грудня 2021 року за адресою: просп. Ушакова, 75, м. Херсон, 73022, Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі. Проведення конкурсу з включення суб’єктів господарювання до Єдиного реєстру суб’єктів господарювання, які можуть здійснювати реалізацію безхазяйного майна у 2022 році, відбудеться 15 грудня 2021 року.

Додаткова інформація з питань проведення конкурсу за тел. (0552) 32-74-51.

Пресслужба Головного управління

ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі

Поширити запис:

Схожі записи