Повідомлення про конкурс на заміщення вакантних посад

Повідомлення про конкурс на заміщення вакантних посад

Великоолександрівська селищна рада

оголошує конкурс

на заміщення  вакантних посад адміністратора віддаленого робочого місця відділу центру надання адміністративних послуг Великоолександрівської селищної ради  (5 ваканцій) з 21.01.2021 року

 

Взяти участь у конкурсі на заміщення  вакантних можуть  громадяни України, які мають вищу освіту не нижче ступеня спеціаліста та стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування;
  • письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
  • заповнену особову картку (форма П-2 Д С);
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см.;
  • копії документів про освіту;
  • декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК);
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копія трудової книжки;
  • копію військового квитка (для військовозобов’язаних);
  • посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

 

Термін прийняття документів : 30 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному веб-сайті Великоолександрівської селищної ради.

Додаткова інформація  надається за адресою: смт Велика Олександрівка, вул.. Свободи161, тел..  2-16-71.  Єрмоченко Лариса Анатоліївна.  

УМОВИ проведення конкурсу

Загальні умови
Посадові обов’язки Завдання, обов’язки та повноваження. Організовує видачу документів та забезпечує взаємодію з суб’єктами надання адміністративних послуг. Надає суб’єктам звернень вичерпну інформацію та консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг, а також надає адміністративні послуги згідно затвердженого переліку. Приймає від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг. Забезпечує направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг. Здійснює організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг і контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень. Складає протоколи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом. Розглядає справи про адміністративні правопорушення та накладає стягнення.
Умови оплати праці Згідно штатного розпису
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Безстроковість
Місце, час та дата початку проведення конкурсу Дату та час проведення конкурсу буде додатково повідомлено на сайті Великоолександрівської селищної ради або ж безпосередньо учасників особисто за контактним телефоном
 Кваліфікаційні вимоги
Освіта Вища освіта не нижче ступеня  спеціаліста
Досвід роботи Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років
Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою.
Вимоги до компетентності
Вміння використовувати комп’ютерну техніку та програмне забезпечення Впевнений користувач ПК (Microsoft Word, Microsoft Excel, MS Office, Internet) робота з електроними реєстрами.
Якісне виконання поставлених завдань Вміння працювати з інформацією.
Особистісні компетенції Відповідальність; уважність до деталей; вміння працювати в стресових ситуаціях
 Професійні знання
Знання законодавства Конституція України, Закони України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції».
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи в ОМС відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) Закони України «Про адміністративні послуги»,

 

 Повідомлення про конкурс на заміщення вакантної посади

Великоолександрівська селищна рада

оголошує конкурс

на заміщення  вакантної посади адміністратора відділу центру надання адміністративних послуг з 21.01.2021 року

 

Взяти участь у конкурсі на заміщення  вакантних посад Великоолександрівської селищної ради можуть  громадяни України, які мають вищу освіту не нижче ступеня  спеціаліста та стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби не менше 3 років. Стаж роботи в Реєстрі територіальної громади не менше 3 років.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування;
  • письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
  • заповнену особову картку (форма П-2 Д С);
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см.;
  • копії документів про освіту;
  • декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК);
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копія трудової книжки;
  • копію військового квитка (для військовозобов’язаних);
  • посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

 

Термін прийняття документів : 30 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному веб-сайті Великоолександрівської селищної ради.

Додаткова інформація  надається за адресою: смт Велика Олександрівка, вул.. Свободи161, тел..  2-16-71.  Єрмоченко Лариса Анатоліївна.  

УМОВИ проведення конкурсу

  Загальні умови
Посадові обов’язки Завдання, обов’язки та повноваження. Організовує видачу документів. Надає суб’єктам звернень вичерпну інформацію та консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, , а також надає адміністративні послуги згідно затвердженого переліку. Приймає від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, їх реєстрації та подання документів (їх копій. Здійснює організаційне забезпечення надання адміністративних послуг і контроль за додержанням термінів розгляду справ та прийняття рішень. Складає протоколи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом. Розглядає справи про адміністративні правопорушення та накладає стягнення.
Умови оплати праці Згідно штатного розпису
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Безстроковість
Місце, час та дата початку проведення конкурсу Дату та час проведення конкурсу буде додатково повідомлено на сайті Великоолександрівської селищної ради або ж безпосередньо учасників особисто за контактним телефоном
 Кваліфікаційні вимоги
Освіта Вища освіта не нижче ступеня спеціаліста
Досвід роботи Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби не менше 3 років. Стаж роботи в Реєстрі територіальної громадм не менше 3-х років.
Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою.
Вимоги до компетентності
Вміння використовувати комп’ютерну техніку та програмне забезпечення Впевнений користувач ПК (Microsoft Word, Microsoft Excel, MS Office, Internet) робота з електроними реєстрами
Якісне виконання поставлених завдань Вміння працювати з інформацією.
Особистісні компетенції Відповідальність; уважність до деталей; вміння працювати в стресових ситуаціях.
 Професійні знання
Знання законодавства Конституція України, Закони України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції».
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи в ОМС відповідно до посадової інструкції Закони України «Про адміністративні послуги», Закони України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»

 

 Повідомлення про конкурс на заміщення вакантної посади

Великоолександрівська селищна рада

оголошує конкурс

на заміщення  вакантної посади адміністратора відділу центру надання адміністративних послуг з 21.01.2021 року

 

Взяти участь у конкурсі на заміщення  вакантної посади Великоолександрівської селищної ради можуть  громадяни України, які мають вищу освіту не нижче ступеня  спеціаліста та стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби не менше 3 років.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування;
  • письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
  • заповнену особову картку (форма П-2 Д С);
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см.;
  • копії документів про освіту;
  • декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК);
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копія трудової книжки;
  • копію військового квитка (для військовозобов’язаних);
  • посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

 

Термін прийняття документів : 30 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному веб-сайті Великоолександрівської селищної ради.

Додаткова інформація  надається за адресою: смт Велика Олександрівка, вул.. Свободи161, тел..  2-16-71.  Єрмоченко Лариса Анатоліївна.  

УМОВИ проведення конкурсу

Загальні умови
Посадові обов’язки Завдання, обов’язки та повноваження. Організовує видачу документів та забезпечує взаємодію з суб’єктами надання адміністративних послуг. Надає суб’єктам звернень вичерпну інформацію та консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг, а також надає адміністративні послуги згідно затвердженого переліку.Приймає від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг. Забезпечує направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг. Здійснює організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг і контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень. Складає протоколи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом. Розглядає справи про адміністративні правопорушення та накладає стягнення.
Умови оплати праці Згідно штатного розпису
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Безстроковість
Місце, час та дата початку проведення конкурсу Дату та час проведення конкурсу буде додатково повідомлено на сайті Великоолександрівської селищної ради або ж безпосередньо учасників особисто за контактним телефоном
 Кваліфікаційні вимоги
Освіта Вища освіта не нижче ступеня спеціаліста
Досвід роботи Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби не менше 3 років.
Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою.
Вимоги до компетентності
Вміння використовувати комп’ютерну техніку та програмне забезпечення Впевнений користувач ПК (Microsoft Word, Microsoft Excel, MS Office, Internet) робота з електроними реєстрами.
Якісне виконання поставлених завдань Вміння працювати з інформацією.
Особистісні компетенції Відповідальність; уважність до деталей; вміння працювати в стресових ситуаціях.
 Професійні знання
Знання законодавства Конституція України, Закони України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції».
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи в ОМС відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) Закони України «Про адміністративні послуги»

 

 Повідомлення про конкурс на заміщення вакантної посади

Великоолександрівська селищна рада

оголошує конкурс

на заміщення  вакантної посади начальника відділу центру надання адміністративних послуг з 21.01.2021 року

Взяти участь у конкурсі на заміщення  вакантної посади Великоолександрівської селищної ради можуть  громадяни України, які мають вищу освіту не нижче ступеня магістра та стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби не менше 3 років, відомості про підтвердження професійної компетентності у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та досвід роботи в Державному реєстрі речових прав не менше 3 років.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування;
  • письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
  • заповнену особову картку (форма П-2 Д С);
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см.;
  • копії документів про освіту;
  • декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК);
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копія трудової книжки;
  • копію військового квитка (для військовозобов’язаних);
  • посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

Термін прийняття документів : 30 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному веб-сайті Великоолександрівської селищної ради.

Додаткова інформація  надається за адресою: смт Велика Олександрівка, вул.. Свободи161, тел..  2-16-71.  Єрмоченко Лариса Анатоліївна.  

УМОВИ проведення

 Загальні умови
Посадові обов’язки Завдання, обов’язки та повноваження. Забезпечення взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг  та документообігу у ЦНАП, вжиття заходів до підвищення ефективності роботи ЦНАП. Забезпечення належної роботи відділу  ЦНАП. Оптимізація процесу надання адміністративних послуг. Координація діяльності адміністраторів, контроль якості та своєчасності виконання ними обов’язків. Здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону. Організовує видачу документів та забезпечує взаємодію з суб’єктами надання адміністративних послуг. Надає суб’єктам звернень вичерпну інформацію та консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг, а також надає адміністративні послуги згідно затвердженого переліку. Приймає від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг. Забезпечує направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг. Здійснює організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг і контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень. Виконує функції державного реєстратора. Складає протоколи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом. Розглядає справи про адміністративні правопорушення та накладає стягнення.
Умови оплати праці Згідно штатного розпису
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Безстроковість
Місце, час та дата початку проведення конкурсу Дату та час проведення конкурсу буде додатково повідомлено на сайті Великоолександрівської селищної ради або ж безпосередньо учасників особисто за контактним телефоном
 Кваліфікаційні вимоги
1 Освіта Вища освіта не нижче ступеня  магістра
2 Досвід роботи стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби не менше 3 років, відомості про підтвердження професійної компетентності у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та досвід роботи в Державному реєстрі речових прав не менше 3 років.
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою.
Вимоги до компетентності
1 Вміння використовувати комп’ютерну техніку та програмне забезпечення Впевнений користувач ПК (Microsoft Word, Microsoft Excel, MS Office, Internet) робота з електроними реєстрами
2 Якісне виконання поставлених завдань Вміння працювати з інформацією.
3 Особистісні компетенції Відповідальність; уважність до деталей; вміння працювати в стресових ситуаціях. Вміння працювати з людьми.
 Професійні знання
1 Знання законодавства Конституція України, Закони України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції».
2 Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи в ОМС відповідно до посадової інструкції Закони України «Про адміністративні послуги», Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

 

 Повідомлення про конкурс на заміщення вакантної посади

Великоолександрівська селищна рада

оголошує конкурс

на заміщення  вакантної посади адміністратора відділу Центр надання адміністративних послуг з 21.01.2021 року

Взяти участь у конкурсі на заміщення  вакантної посади Великоолександрівської селищної ради можуть  громадяни України, які мають вищу освіту не нижче ступеня  спеціаліста та стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби не менше 3 років, відомості про підтвердження професійної компетентності у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та досвід роботи в Державному юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань не менше 2 років.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування;
  • письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
  • заповнену особову картку (форма П-2 Д С);
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см.;
  • копії документів про освіту;
  • декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК);
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копія трудової книжки;
  • копію військового квитка (для військовозобов’язаних);
  • посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

Термін прийняття документів : 30 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному веб-сайті Великоолександрівської селищної ради.

Додаткова інформація  надається за адресою: смт Велика Олександрівка, вул.. Свободи161, тел..  2-16-71.  Єрмоченко Лариса Анатоліївна.  

УМОВИ проведення конкурсу

Загальні умови
Посадові обов’язки Завдання, обов’язки та повноваження. Організовує видачу документів. Надає суб’єктам звернень вичерпну інформацію та консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг щодо державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, а також надає адміністративні послуги згідно затвердженого переліку. Приймає від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, їх реєстрації та подання документів (їх копій. Здійснює організаційне забезпечення надання адміністративних послуг і контроль за додержанням термінів розгляду справ та прийняття рішень. Складає протоколи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом. Розглядає справи про адміністративні правопорушення та накладає стягнення.
Умови оплати праці Згідно штатного розпису
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Безстроковість
Місце, час та дата початку проведення конкурсу Дату та час проведення конкурсу буде додатково повідомлено на сайті Великоолександрівської селищної ради або ж безпосередньо учасників особисто за контактним телефоном
 Кваліфікаційні вимоги
Освіта Вища освіта не нижче ступеня спеціаліста
Досвід роботи Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби не менше 3 років. Відомості про підтвердження професійної компетентності у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та досвід роботи в Державному юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань не менше 2 років
Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою.
Вимоги до компетентності
Вміння використовувати комп’ютерну техніку та програмне забезпечення Впевнений користувач ПК (Microsoft Word, Microsoft Excel, MS Office, Internet) робота з електроними реєстрами.
Якісне виконання поставлених завдань Вміння працювати з інформацією.
Особистісні компетенції Відповідальність; уважність до деталей; вміння працювати в стресових ситуаціях.
 Професійні знання
Знання законодавства Конституція України, Закони України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції».
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи в ОМС відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) Закони України «Про адміністративні послуги»

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

 

Поширити запис:

Схожі записи