Про справляння податків та е-сервіси ДПС можна дізнатись у ЦОП

Фахівці Центрів обслуговування платників Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі постійно проводять роботу, спрямовану на підвищення рівня податкової обізнаності суб’єктів господарювання та громадян.
Наразі платники податків мають багато можливостей для дистанційного отримання інформаційно-довідкових послуг від податкової служби. Зокрема, для зручності та оперативного обміну необхідною інформацією у відомстві функціонують телефонні «гарячі лінії», Комунікаційна податкова платформа, загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс, «Електронний кабінет», застосунок «Моя податкова» тощо.
Попри зручність зазначених форм віддаленого спілкування, багато представників бізнесу та громадяни звертаються до Центрів обслуговування платників, аби особисто отримати необхідне роз’яснення безпосередньо у податківців. Такі зустрічі мають свої переваги, адже фахівці на реальних прикладах допомагають відвідувачам отримати знання та корисні навички для самостійного формування та подання звітності, листування з органами ДПС, отримання відомостей про доходи, сплати податкових платежів і проведення звірки по розрахунках із бюджетом.
Також підприємцям пояснюють алгоритм реєстрації РРО та програмних РРО в Електронному кабінеті, вимоги до фіскального чека, порядок оформлення трудових відносин, оподаткування доходів, обліку товарних запасів, вимоги щодо реалізації підакцизної продукції, переходу на спрощену систему оподаткування тощо.
Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі завжди відкрите до конструктивного діалогу з усіма платниками податків і готове в рамках своїх повноважень надати необхідну допомогу для розвитку чесного та прозорого бізнесу.
Пресслужба Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі
Поширити запис:

Схожі записи