
Налаштування копій цифрових документів для ЦНАП, в яких відсутня інформаційна система.
Дія.QR — можливість отримання копії цифрового документа без налаштування електронної взаємодії інформаційних систем (API). Сценарій буде актуальним у разі відсутності інформаційної системи, яку можна інтегрувати.
Для отримання Дія.QR необхідно отримати послугу в кабінеті diia.gov.ua.
Такий QR-код розміщується в місцях пред’явлення документів. Особа (відвідувач), яка хоче поділитися копією документа, може надати копію е-документа шляхом сканування розміщеного QR-коду та відправити копію е-документа з власного e-mail. ЦНАП отримує копію е-документа на e-mail у форматі .pdf.
Як працює Дія.QR
- Розміщуєте QR-код у місцях контакту з відвідувачами.
- Для передавання копії цифрового документа відвідувач сканує QR-код (рекомендовано використовувати сканер QR-коду в мобільному застосунку Дія).
- У мобільному застосунку Дія відвідувач має підтвердити передавання даних про себе. Дія автоматично сформує чернетку листа з копіями цифрових документів із електронною адресою ЦНАП у полі вводу отримувача листа. Відвідувачу потрібно буде натиснути «Надіслати» у своєму поштовому клієнті. Відвідувач підтверджує та надсилає копію цифрового документа на вашу електронну пошту.
Як відбувається процес інтеграції та що для цього необхідно
- Наявність кваліфікованого електронного підпису (КЕП) керівника юридичної особи (того, який вказаний за кодом ЄДРПОУ).
- Наявність e-mail інституції (рекомендується створити окрему пошту під цей функціонал у кожному відділенні ЦНАП).
- Зареєструйтеся чи авторизуйтеся в кабінеті diia.gov.ua за допомогою кваліфікованого електронного підпису керівника юридичної особи. Перейдіть до розділу Відомості про мене — Бізнес — Мої Дія.QR.
- Ознайомтесь з умовами публічної оферти. Перевірте коректність своїх даних у Заяві про приєднання, актуалізуйте їх у профілі користувача (за необхідності).
- Підпишіть заяву кваліфікованим електронним підписом керівника юридичної особи.
- Заповніть дані про відділення, в яких запитуватимуться копії цифрових документів.
- Заповніть дані про послуги, для надання яких вам потрібно запитувати копії цифрових документів. Виберіть перелік необхідних копій документів*.
- Отримайте QR-код у кабінеті створених послуг.
- Розмістіть QR-коди в доступному для сканування місці.
10 Отримуйте копії цифрових документів на вказану пошту відділення.
11 Змінити внутрішні інструкції надання послуг (якщо потрібно).
12 Проведіть навчання для співробітників, як працювати з Дією шляхом надання методичних рекомендацій, інструкцій та проведення вебінарів.
Для того, щоб отримати Статичний QR-код, пройдіть реєстрацію за посиланням:
https://diia.gov.ua/services/diyaqr
* При реєстрації у розділі «послуги» рекомендуємо для ЦНАП наступний варіант заповнення:
Назва послуги:
“Адміністративні послуги 1 – ID-паспорт” (обираєте паспорт ID)
“Адміністративні послуги 2 – РНОКПП” (обираєте РНОКПП)
“Адміністративні послуги 3 – ВПО” (обираєте ВПО)
“Адміністративні послуги 4 – Свідоцтво” (обираєте Свідоцтво)
“Адміністративні послуги 5 – ID+РНОКПП” (обираєте Паспорт ID+РНОКПП)



