Налаштування копій цифрових документів для ЦНАП, в яких відсутня інформаційна система.

Дія.QR — можливість отримання копії цифрового документа без налаштування електронної взаємодії інформаційних систем (API). Сценарій буде актуальним у разі відсутності інформаційної системи, яку можна інтегрувати.

Для отримання Дія.QR необхідно отримати послугу в кабінеті diia.gov.ua.

Такий QR-код розміщується в місцях пред’явлення документів. Особа (відвідувач), яка хоче поділитися копією документа, може надати копію е-документа шляхом сканування розміщеного QR-коду та відправити копію е-документа з власного e-mail. ЦНАП отримує копію е-документа на e-mail у форматі .pdf.

Як працює Дія.QR

1. Розміщуєте QR-код у місцях контакту з відвідувачами.

2. Для передавання копії цифрового документа відвідувач сканує QR-код (рекомендовано використовувати сканер QR-коду в мобільному застосунку Дія).

3. У мобільному застосунку Дія відвідувач має підтвердити передавання даних про себе. Дія автоматично сформує чернетку листа з копіями цифрових документів із електронною адресою ЦНАП у полі вводу отримувача листа. Відвідувачу потрібно буде натиснути «Надіслати» у своєму поштовому клієнті. Відвідувач підтверджує та надсилає копію цифрового документа на вашу електронну пошту.

Як відбувається процес інтеграції та що для цього необхідно

1. Наявність кваліфікованого електронного підпису (КЕП) керівника юридичної особи (того, який вказаний за кодом ЄДРПОУ).

2. Наявність e-mail інституції (рекомендується створити окрему пошту під цей функціонал у кожному відділенні ЦНАП).

3. Зареєструйтеся чи авторизуйтеся в кабінеті diia.gov.ua за допомогою кваліфікованого електронного підпису керівника юридичної особи. Перейдіть до розділу Відомості про мене — Бізнес — Мої Дія.QR.

4. Ознайомтесь з умовами публічної оферти. Перевірте коректність своїх даних у Заяві про приєднання, актуалізуйте їх у профілі користувача (за необхідності).

5. Підпишіть заяву кваліфікованим електронним підписом керівника юридичної особи.

6. Заповніть дані про відділення, в яких запитуватимуться копії цифрових документів.

7. Заповніть дані про послуги, для надання яких вам потрібно запитувати копії цифрових документів. Виберіть перелік необхідних копій документів*.

8. Отримайте QR-код у кабінеті створених послуг.

9. Розмістіть QR-коди в доступному для сканування місці.

10 Отримуйте копії цифрових документів на вказану пошту відділення.

11 Змінити внутрішні інструкції надання послуг (якщо потрібно).

12 Проведіть навчання для співробітників, як працювати з Дією шляхом надання методичних рекомендацій, інструкцій та проведення вебінарів.

Для того, щоб отримати Статичний QR-код, пройдіть реєстрацію за посиланням:

https://diia.gov.ua/services/diyaqr

* При реєстрації у розділі «послуги» рекомендуємо для ЦНАП наступний варіант заповнення:

Назва послуги:

“Адміністративні послуги 1 – ID-паспорт” (обираєте паспорт ID)

“Адміністративні послуги 2 – РНОКПП” (обираєте РНОКПП)

“Адміністративні послуги 3 – ВПО” (обираєте ВПО)

“Адміністративні послуги 4 – Свідоцтво” (обираєте Свідоцтво)

“Адміністративні послуги 5 – ID+РНОКПП” (обираєте Паспорт ID+РНОКПП)